Anne znaleziona w plikach gry!

Uwaga! Na wstępie chciałabym was zawiadomić, że w poniższym tekście występują spoilery z głównej fabuły!

Cześć!
Od pewnego czasu pstrykam zdjęcia dzikich koni w Star Stable. Wystarczy, że usunę dane pliki i gotowe. Jednak dzisiaj mocno się zdziwiłam, kiedy zobaczyłam plik (wiem, powtórzenie) o nazwie "Dialogicon_AnnePandoria". Zdziwiłam i ucieszyłam się jednocześnie, bo to zwiastuje powrót Anny do Jorvik! Kiedy poszperałam dalej, zobaczyłam masę plików nawiązujących do fabuły. I to dodanych całkiem niedawno, bo w czerwcu.


Na pierwszy rzut oka idzie Anne - to dzięki niej wpadłam na trop. Na ten moment mamy jedynie ikonki, które wyświetlą się podczas rozmowy z nią. Tekstury zapewne zostaną dodane z aktualizacją dotyczącą ratowania jej.

Skoro jest plik "Dialogicon_AnnePandoria" to czy będzie tak samo jak z Lisą? Czy też będziemy prosić o pomoc wdowę?Nie mam pojęcia. Ale wiem jedno. Do gry zostanie dodany obszar pandorii! 

Jeżeli nie widzisz co jest napisane, kliknij na zdjęcie aby je powiększyć. Wiem, jakość 4K xD

Okej, wiemy, że być może znajdziemy się w pandorii. Tylko jak się tam dostaniemy? Do głowy przychodzą mi dwie opcje. Pierwsza - Fripp otworzy nam ścieżkę wiatru. Jest tylko jedno ale. Jedna jeźdźczyni dusz może się tam wybrać, ponieważ co najmniej trzy dziewczyny muszą podtrzymywać ten portal. A nas jest cztery. Jak dla mnie najbardziej wiarygodna opcja - w sso nawet mamy miejsce gdzie może to zostać zrealizowane. (Ta informacja pochodzi z gry Starshine Legacy - pamiętajmy, że zespół pracujący nad zadaniami zawsze może coś zmienić)


Drugą opcją jest użycie portalu znajdującego się w siedzibie Dark Core. Jednak zawsze ktoś może zepsuć ten portal - i już nie wrócimy.

Ostatnia rzecz, która mnie zainteresowała to plik nazywający się "FO_Race_EscapeDarkoInPandoria". Wygląda na to, że spotkamy Darko i..będziemy przed nim uciekać. Ale co on tam robi? W aktualizacji z 2015 roku, powiedział on, że wybiera się po Elise do Pandorii. Może będziemy walczyć z prawą ręką pana Sandsa? Tego nie wiem. 

Jeżeli chodzi o wyścig to nasuwa mi się myśl, że będziemy latać! Tak, jest to raczej mało wiarygodne, ale.. kto wie :D



Z moich przemyśleń to tyle. Może Wy macie jakąś teorię? Podzielcie się nią w komentarzu!



Komentarze

  1. Gdzie to można znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użytkownicy - Publiczne - StarStableOnline - Data

      Usuń
  2. Tych plików jest mnóstwo :o
    znalazłam też Location_magicTunnels.pxo, Item_KeystonePandoria.pmt, Darko_falling.pan, pliki z nazwami ''Druidghost, druidmaze, DruidKeystoneRoom''.
    Najlepiej jest posortować pliki od najnowszych i wtedy można zobaczyć bardzo ciekawe nazwy związane z Pandorią itp. Nie mogę się doczekać tych zadań, zapowiada się nieźle!
    PS ciekawy blog, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, tych plików jest mnóstwo. Wygląda na to, że będziemy mieli ogromną aktualizację. A no i dziękuję za miłe słowa ;)

      Usuń
  3. Jeszcze jest kotlina strażników. :P
    tam też jest rama portalu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... chyba się nie doczekam odp tamtego komentarza ://

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popular Posts

Witaj, jesieni!

Nowe startery? Kolejna zajawka!

Chińskie lampiony