Powrót / Kolejne konie odnowione!

Hej!
Dzisiaj wreszcie wróciłam z obozu i mogłam zasiąść przed komputerem :D. Od teraz posty znowu będą pojawiać się regularnie, kolejnych przerw w najbliższym czasie nie planuję. Przejdźmy do głównego tematu postu!

Ponad tydzień temu do gry zostały odnowione konie z modelem Jorvika Gorącokrwistego. Moje przemyślenia okazały się mniej więcej prawdą, bo tak jak napisałam powyżej, nie tylko nasz pierwszy wierzchowiec otrzymał nowy wygląd. Przez to jestem jeszcze bardziej zadowolona! Od razu, kiedy miałam możliwość zagrania w Star Stable, poszłam to sprawdzić.


Konie z wyglądu zostały nieco zmienione, ale ich urok został zachowany. Animacje są podobne, niemal identyczne do koni lipiciańskich i anglików. Nie przeszkadza mi to, lecz myślałam, że twórcy bardziej się z tym wysilą.

Dużo osób narzekało na szyję tych wierzchowców podczas cwału. Wyginała się ona dosyć nienaturalnie. Problem wygląda na zlikwidowany - wraz z wczorajszą aktualizacją ten błąd został naprawiony.


Zakochałam się w tych koniach od nowa. Tak jak napisałam wyżej, nasze wierzchowce nie straciły swojego uroku, a zostały jedynie nieco poprawione. Animacje są w porządku - lubię Lipiciany i Angliki :D.



Komentarze

Popular Posts

Witaj, jesieni!

Nowe startery? Kolejna zajawka!

Chińskie lampiony